Przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu
Prawo do składania skarg i wniosków jest prawem zagwarantowanym wszystkim obywatelom przez Konstytucję Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (art. 63).
Komendant Miejski Policji w Opolu lub jego Zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałek w godzinach 14.00-18.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu (telefonicznie 47-861-2542 lub osobiście w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Opolu przy ul. Powolnego 1 albo korespondencyjnie na tenże adres). W Komendzie Miejskiej Policji Opolu z upoważnienia i w imieniu Komendanta interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są przez Ekspertów Zespołu Kontroli – w poniedziałki w godz. 8:00-18:00 oraz w środy i piątki w godz. 10:00-14:00.
Skargi i wnioski można przekazywać także za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów e-mail dostępnych na stronach poszczególnych jednostek. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów kontaktowych za pośrednictwem, których można pozyskać dodatkowe informacje.
Tak więc obecnie, skargi i wnioski w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu można składać:
- listownie na adres:
Komenda Miejska Policji w Opolu
ul. Powolnego 1
45-078 Opole
- faksem – na numer: 47-861-2544,
- za pośrednictwem e-PUAP – adres strony internetowej /KMP-Opole/SkrytkaESP
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: skargi.op@op.policja.gov.pl.
Ważne:
- Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu do korespondencji wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania,
- Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.