Przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu
Prawo do składania skarg i wniosków jest prawem zagwarantowanym wszystkim obywatelom przez Konstytucję Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (art. 63).
Komendant Miejski Policji w Opolu lub jego Zastępcy przyjmują interesantów w poniedziałki w godzinach 14.00 - 17.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu (telefonicznie pod numerem 47-861-2542 lub osobiście w siedzibie KMP przy ul. Powolnego 1 w Opolu albo korespondencyjnie na tenże adres). W Komendzie Miejskiej Policji w Opolu z upoważnienia i w imieniu Komendanta interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są przez wyznaczone osoby z Zespołu Kontroli – w środy i piątki w godzinach 10:00 –14:00.
Skargi i wnioski można przekazywać także za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów e-mail dostępnych na stronach poszczególnych jednostek. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów kontaktowych za pośrednictwem, których można pozyskać dodatkowe informacje.
Tak więc obecnie, skargi i wnioski w Komendzie Miejskiej Policji w Opolu można składać:
- listownie na adres:
Komenda Miejska Policji w Opolu
ul. Powolnego 1
45-078 Opole
- faksem – na numer: 47-861-2544,
- za pośrednictwem e-PUAP – adres strony internetowej /KMP-Opole/SkrytkaESP
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: skargi.op@op.policja.gov.pl.
Ważne:
- Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu do korespondencji wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania,
- Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.